nuffnang

Thursday 7 July 2011

not great day for me ha....tapi aku bersyukur..:))

hola reader's
okeh..
for Unisel student
hari ini adalah hari yang mengecut perut kan 
semua pelajar
tak kira degree or diploma...
include aku lah
of cos lah kan..
sengsara gak jiwa raga aku..
but
dari awal lagik
aku dah jangka yang agak mustahil
untuk aku mendapatkan 
pointer yang hebat
disebabkan oleh few things yang jadi kat aku
sepanjang sem 3 berjalan
seriously...
aku agak sedih..
sebab tak dapat apa yang aku jangkakan
namun memang aku da putus harapan 
bahawa aku akan dapat pointer yang baik..
tapi ape pun..
aku dah berusaha
aku dah berdoa
aku da bertawakal..
semua ini adalah 
ketentuanNya..
mungkin ada hikmah disebaliknya..
tapi aku tetap bersyukur..
pointer aku naik dari sebelum nie..

ya Allah..
aku bersyukur dengan rahmat-Mu..
akan ku teruskan perjuangan ini..
kuatkan iman aku
pedoman hidup aku
berikan aku Nur -Mu...
amin..


jadikanlah aku manusia
yang selalu bersyukur kepada-Mu..


to my unisel friends..
congrats u oll's..

2 comments:

Alif said...

walau ape pon keputusannya,congratz utk bella,
da usaha kan...

Unknown said...

heee..thanks alif..:))

Post a Comment

nuffnang