nuffnang

Sunday 4 December 2011

lame x hapdet blog..-.-'

agak lame kot aku tak hapdet blog..follow org lagi la..aii sian kat org yang follow aku..
aku langsung tak amik tau pasal korang..maap yek..sekarang aku kat Ipoh..sedang bercuti dan bergumbira..hahahaha..ohh ye jgn jeles okayh..:))

okeh seperti ramai yang tau..bulan lepas wedding angah aku..first ahli dalam family yang kawen tak include mak ayah aku lah yek..bhahahaha...da selamat dah bernikah dan kenduri..nikah 11/11/11 pas isyak..aku sampai umah pas maghrib..agak kelam kabut jugak la aku bersiap..muka jgn cakap la bertapa berminyaknye..hahaha..aku yang paling selemoih..dengan sekali lafaz angah automatiknye jadi Puan Fatin atau MRS Safarul Yusri..congrats sis..**gambo nnt aku haplod yek**

**pada my followers..thanks visit my blog yang da semak samun dan berlalang da nie..semoga bergembira yek..:)
LOVE YOU ALL..xoxo <3


No comments:

Post a Comment

nuffnang