nuffnang

Sunday 4 March 2012

busy like a bee ..

hai reader's...how your day?
okeh this coming weeks.
i will be like a bee..
lebahkan selalu sibuk dan bekerja tanpa mengira 
penat masa dan sebagainya.
so minggu akan datang aku merasakan aku merupakan 
seekor lebah *yang comel*
yang sangat sibuk..banyak sangat aktiviti yang perlu
dilangsaikan serta asignment yang perlu disubmit sebelum 
aku ambil final this coming end of this march.
mulai esok aku dah kene pening kepala
huwaaaaaaaa

before tuh korang tengok gambar bee nie okeh.
tengok comel kan bee..
tapi bila dekat die sengat -.-'


sgt busy mr bee
can u help me?
i need your wing


how cute you are mr bee..
can i keep you ?
as my friend :D


isnin - pameran sains
selasa - submit assignment (petang)
          - education night (malam *dah nama pon night kan*)
rabu - lawatan ke sekolah pendidikan khas dekat Shah Alam (1 kelas)
khamis - lawatan ke sekolah pendidikan khas kat Ampang (group kecil)
            - presentation for assignment (malam)
jumaat - blom tahu lagi -.-' (submit jurnal)
sabtu - presentation .........

padat tak jadual aku?
just jumaat jek tak pasti ada kelas ke tak
aku dapat rasakan minggu nie sangat penat.
malam esok dah kene standby untuk hias booth
dekat main hall unisel.
semoga kanak-kanak prasekolah tidak tanya aku
soalan yang pelik-pelik
dan membuatkan aku nak sekeh kepala diorang.

please help you teacher wannabe okeh my dear..
i will give you lollipop..
that's yummy and delicious right..
please be good for me..
ohhh i'm so scared..
sebab semua nie melibatkan markah semua
ahli kumpulan aku..
tak kisah kalah asalkan 
kami kompeten untuk menghasilkan sesuatu 
projek hasil idea kami sendiri..
fact kami tak ikot internet okeh.
everything is based on our logical thinking.

lagi satu..
another coming week
ade lagi satu lawatan ke Balai Seni Visual Negara.
proposal dah siap tapi
benda yang lain tak siap lagi..
nk apply bas lg,sponsor lagi
sign busy dekan lagi..
Ya Rabbi..
mengalahkan pengarah program jek aku nie 
padahal aku cuma tolong jek
aduhai..
nak habis sem semua benda kelam kabut wat
awal-awal taknak buat
*senang-senang dahulu susah-susah kemudian*
prinsip semua student kat Malaysia nie..
kalau yang tak ikot tuh few person jek
yang lain komfem ikot.


semoga semuanya berjalan lancar
doakan saya ya..
kalau sempat i will update my blog 
^___^ 



lots of love :)
just be yourself..


No comments:

Post a Comment

nuffnang