nuffnang

Wednesday 22 February 2012

sahut cabaran !


hai reader's :)
bagaimanakah hari anda?
me not okay sebab masuk harinie
dah dua hari kelas cancel..
me feeling feeling nak balik kot..
adoiiiii
disebabkan nak balik itulah
aku simpan duit dan 
sanggup makan sehari sekali..
hahahahaa..
ade bran tak ?

okeh aku nak citer pasal kenalan aku
dalam twitter nie..
cabar aku dohhh..
hahahaha
namenya..
jap jap..
tadaaaaaaaaaaaaaaaa
*nie twitter die*
*nie blog die*
*kalu suke bole follow*

anak orang nie cabar aku
tak makan 10 hari untuk dapatkan 
pinggang yg ramping..
hammbooiii kau..
cabaran yg membuatkan aku gelak
*sebenarnyalah*
tapi aku sahut jugak..
aku kan pantang mengalah..
hehehehehe
lgpun sahutan nie just suka2..
tak melibatkan orang lain pon..
aku ngan si amien nie jek



#badan aku nie
nak ramping susah lah..tp try the best lah kan..
nak diet ade gaya die..
jgan slh diet yg memedaratkan diri sudah..
so wish me luck :)
yg ade twitter jom folo sy 
>>BellaEila - a girl who wanna be a drifter :)


No comments:

Post a Comment

nuffnang