nuffnang

Tuesday 14 February 2012

Selamat Menyambut Hari Maulidur Rasul :)

hola reader's :)
semua serba maklum bahawa maulud Nabi jatuh pada
hari ahad yang lepas iaitu 5/2/12
persamaan 12 Rabiullawal..
pada hari tuh semua orang cuti
untuk menyambut hari kelahiran kekasih Allah
iaitu Nabi Muhammad S.A.W..
even kami student Unisel nie pon tak ketinggalan
sebenarnya dalam menyambut hari kelahiran Baginda..
Jumaat lepas iaitu 10/2/12 persamaan 17 Rabiullawal
Unisel menganjurkan perarakan maulidur Rasul
melibatkan semua fakulti serta pihak pentadbiran Unisel..
meriah jugak lah..
kemudian terdapat ceramah agama
dari penceramah bebas *aku lupa nama ustazah tuh*
ceramah sempena
KEMPEN ANTI ZINA
errr aku pon tak tahu ape motif diorang..
MB Selangor pon dtg..
die berucap kejap sangat..
then ada penyampaian hadiah bagi kategori 
sepanduk dan perarakan..
tahniah kepada FASBIO
(bagi kategori fakulti)
dan juga PEJABAT BENDAHARI UNISEL
(bagi kategori jabatan dan juga menang juara keseluruhan)
Fakulti Pendidikan Dan Sains Sosial??
habuk pon tarak -.-'
tapi takpe..yang penting masa perarakan kami berselawat
dengan ikhlas kepada Baginda :)



masa nie tengah berarak..
memandangkan aku nie gila posing
pantang nampak kamera pendek kata
aku sempat jek pose..hahahaha :)


yang nie before berarak...
hahaha
semua pakai menyelit..
padahal syira nak tangkap gambar ngan along berdua
tup tup semua masuk..
frust diorang..
heeeeeeeeeeeeee sorry guys !


gadis-gadis Melayu terakhir..
ada yang dah berpunya ada yang belom..
sapa2 berkenan let me know okeh..
aku tolong adjustkan tuk korang
hahahahahaha
**korang sangat cantik**


kan aku dah cakap..
aku pantang nampak kamera..
hahahahha
fuhhh kak azie semangat selawat tuh..
hahahahahaha


aku pulak take over kamera syira..
heeeee *gila kuasa*

untuk FESS kene pakai baju tema kaler hijau
nasib aku ade..
kalau tak dah menangis dah aku..
hehe
apepon best sangat
last aku berarak untuk Maulud Nabi mase
sekolah rendah..last darjah 6 lah..
then masuk sekolah menengah tak apa pon..
sedihhh tapi this time
menggamit memori..

#thanks for reading..
have fun guys !


No comments:

Post a Comment

nuffnang