nuffnang

Tuesday, 3 May 2011

pagi pagi da excersice..


Assalamualaikum semua..
waaahhh
apemacam..sihat tak..
lame jugak tak menghupdate ini belog lah..
busy punye pasal lah..
okeh
aku rajin ckit hupdate nie bukan ape
saja isi masa lapang..
rilex jap dari assignment..
okeh..
pagi tadi wat pertama kalinya
aku senam robik setelah beberapa bulan+tahun aku tak wat
memang best gilak
seronok..
pengajar dia pon best..
pas nie setiap selasa pergilah ramai-ramai
ke ipis..pagi yek..
bukan petang..
tuh korang senam robik sorang-sorang..
lagipun dapat markah komitmen kot kat situ..
mana lah tahu pas nie dapat 4 flat kan..
walawehhh..
berangan kau nabila..

bangun pagi tadi
agak excited  liat sebenarnya..
penat semalam pon tak hilang lagi..
giler la..
bas ke KL kul 2ptg dari ipoh..
sampai pudu kul 6.30ptg..
jam teruk yang amat..
aku riso jek tak dapat bas ke Unisel..
nasib ade..
itu pun kene bayar lebih dari biasa..
sebab berapa orang jek dalam 
bas tuh untuk deme masuk dalam unisel..
mengong sungguh..
okeh lalutan yang agak panjang..
da siap pagi tadi
aku gerak lah ngan zalikha ke ipis..
bosan yang amat..
+
sangat mengantuk..
sebab kan markah aku 
gagahkan jua langkah ku..
mwahahahahahhaahhaaha
sampai ipis..
lepak-lepak jap..
pastuh cik ain panggil..
dah amik kehadiran 
(nak jek aku nyorok lari balik)
hahahahhahaa
pastuh masuk dalam dewan..
senam robik pon mula..
pukul 9.15pg kalu tak silap aku lah baru habis
before balik..
cik farhana suh tunggu..
ade cikit announcement
rupa-rupanya
pasal ayahnya..en wahid..
en wahid sambut hari kelahirannya yang ke-71..
en wahid semoga panjang umur dan murah rezeki yek..
cik farhana cepat kahwin yek..
hehehee

welcome to my blog..
dengan senang hati sila follow
 and leave ur comments.

4 comments:

shiema sufian said...

wah wah. rajin :D

princess nabila said...

rajin kan???hahaha..kene rajin..demi markah komitment..mwahhahaha

Alif said...

exercise,jgn x exercise....

princess nabila said...

alif:hahahahaha...haruslah..semangat tuh..mwahaha..alif nak join???

Post a Comment

nuffnang