nuffnang

Thursday, 12 May 2011

worse presentation i ever had...


tau lah busy..
tak kan tak ada masa nak reply emel???
ehhhh hello..
yang berpengalaman pon sempat jek reply..
ada gak family...
ada anak
ada cucu..
nak rehat-rehat..
tapi gaya kau lain..
siyes..
u are not good lecturer..
seorang guru yang benar-benar
memahami konsep perguruan
makna perguruan
tak akan
MENENGKING PELAJAR
DEPAN PELAJAR YANG LAIN!!!!!!!!!!!!
must remember that..
aku wat salah sikit jek
yang kau emo sangat asal hah???
datang bulan??
alasan..
aku bukan perempuan ke??
budak2 kelas tuh bukan perempuan ke??
fikirlah sikit..
ko bengang kat orang lain
ko lepas kat kiteorang..
benda yang umum pon takkan tak tahu????
fikirlah sikit..
kata hebat dalam psikologi..
yang kau hambur kat kitaorang tuh bukan psikologi..
tapi penghinaan..
tolong lah...

tak boleh ke nak tegur baik2????
suke ehhh gelaran orang ramai bagi kat kau???
fikirlah..
haishhhhhhh...
lain kali balas lah emel..
bukan tak diingatkan..
sengal...

3 comments:

*fatheeha* said...

bleh komplen kt admin atasan psl her bcos unisel private bukan gomen punye kolej...so students ada kuasa.better komplen.

princess nabila said...

ikot hati mmg nak buat..meluat kot..bkn aku x emel..die y xnk reply..mlm tuh kwn da msg da minx die reply..tak jugak..bengang aku..

kim heeruul said...

lect unisel memang mcm tu..Banggang punya lect...

Post a Comment

nuffnang