nuffnang

Monday 16 May 2011

selamat hari guru..

selamat hari guru kepada semua 
guru-guru di MALAYSIA..
tidak lupa jugak kepada guru-guru yang mengajar
saya dari tadika sehingga sekarang..
terima kasih banyak-banyak..
jasa kalian tidak pernah saya lupakan..
insyaAllah..
jika diberi peluang suatu hari nanti
saya pon bakal jadi cikgu..
cikgu nabila wanna be...

thanks cikgu-cikgu Tadika
Perpaduan Tanjong Rambutan..
cikgu-cikgu Sekolah Rendah Tanjong Rambutan
(darjah 1-3)
cikgu-cikgu Sekolah Rendah Bandar Baru Putra
(tujuh bulan jek (darjah 4))
cikgu-cikgu Sekolah Kebangsaan Tasek Dermawan
(darjah 4-UPSR)
cikgu-cikgu
SMK JALAN TASEK
(SEJATI)
terima kasih banyak-banyak

sebab:
sudi didik saya dan kawan-kawan saya
hingga sekarang.....
sudi mengajar kami yang degil....
sudi mendengar celoteh kami yang tiada kaitan dengan subjek.....
sudi mendengar luahan hati kami yang tak seberapa...
terima kasih saya ucapkan..

to my sis...
happy teacher's day along..

to lecturer-lecturer UNISEL
bestari jaya..
selamat hari guru..

to cikgu-cikgu wannabe..
selamat hari guru jugak..
semoga kita berjaya dan 
mampu mengalas tanggungjawab mendidik
pula lepas nie okies..

No comments:

Post a Comment

nuffnang