nuffnang

Thursday 23 June 2011

going out wit them again...hoyeh hoyeh hoyeh

hoyeh hoyeh
going out again..
weeeeeeeeeeeee
ehhhh
hola hola..
hahaha..
hari ini mengikut rancangan 
kami empat sekawan nie..
keluar celebrate bufday anak pak hashim..
ikotkan keluar smlm..
hari rabu 
tetapi disebabkan aku keje
so tukar lerrr
ke khamis..
then yang kureng best tuh
kteorg tgok wayang yang x bpe best..
citer rasuk..
aku ase kurang 20 orang kot dlm 
panggung tadi..
aku sampai boleh letak kaki 
kat sit depan
hahahahahahaha..
aku nak tgok kungfu panda xpun green lantern
izyan nak tgok 321 cinta..
lagi la aku tak nak..
crite cintun..
pas tuh si minah hamster tuh nak tgok 
rasuk..
ahhh sudahhh..
dan penentunye anak pak hashim..
die maen tat tit tut
tgok lerrr rasuk...
sikit frust
nak tahu sendirik tgok...
pastuh
g makan..
and then kteorg g karok..
haha
lame tak g karok..
best wohhhhhhh..
hilang sore aku melalak gle2
hilang tensyen aku..
(aku tensyen psl ape ehh..lupe dah..)
memang terbaik lah..
happy sangat..
next time kite kuar lagi okeh..
(^-^)
sayang korang..

No comments:

Post a Comment

nuffnang