nuffnang

Wednesday 24 August 2011

OMG my lola ??

hola reader's...
selalunya every wednesday 
orang akan buat entry mengenai
WW
@
wordless wednesday..
tapi aku punya entry hari nie
tak nak wordless..
mwahahahahaha
hari nie aku sampai Ipoh..
nasib dapat tukar tiket dari pukul
3.50 ke 12.50..
Alhamdulillah..
dengan cepatlah aku sampai ke Ipoh..
aku sampai pudu pukul 12 sharp..
just imagine..
nak melangak kat situ..
perggghhhhhh
memang tak lah..
so,memudahkan aku..(acctually kene suruh ngan along)
pergilah naek ke ats 
wat innocence dohhhh
minx tukar masa..
nasib abang tuh baek hati..
sempat jugak lah aku wish kat abang tuh
Selamat Hari Raya..
^__^

now aku tak nak citer pasal
pudu-Ipoh.
aku nak citer ngan kucen aku..
LOLA..
terkezut aku tengok die tadi..
mane tak nya
dia dah mengandung..
wahhh seronoknye...
dapat kitten..
comey comey comey..
tapi sian aku tgok die
tido jek
penat sgt..
yela perut die besar kot..
nak usung ke hulu ke hilir..
sian sian..
tapi garang die tetap ade..
pantang terpegang ekor..
die gigit dulu..
haishh kucen nie..
tp aku tetap syg ko..


tadaaaaaaaaa
nie lah LOLA

gemuk kan..seronok peluk die
tapi sian kat die..


muke garang...
tapi bunting...
hahahahahahaha
sooo comel..
ILY LOLA..

No comments:

Post a Comment

nuffnang