nuffnang

Monday 19 September 2011

Selangor Young Talented Awards 2011

Selangor Young Talented Awards 2011
at MBSA Shah Alam..
sangat best..

firstly aku tak tahu pasal benda alah nie..
then my friends  Mr Femes..
bgtau yang he need few more person..
aku ingat nak balik Ipoh..
but memandangkan aku baru jek balik bercuti raya..
so aku pon setuju untuk pergi..
satu rumah pergi except pnud..
da komfem pening plak da..
ada plak tema kene ikot..
merah dan hitam...
aku ade blaus hitam,shawl merah..
plan nak pakai seluar jek..
then housemate aku tak bagi..
diorg ckp nnt gambar tak lawa..
sooo sad..
then aku pakai lah baju kurung yang nampak merah nye sikit..
kalu pakai baju hitam aku tuh
baru nampak gothic dohh.
hahahaha
merepek da...

kumpul 3.30 ptg..
but janji melayu kan..
4.00 ptg baru ramai orang..
tapi wakil unisel tak ramai lah..
tak sampai 40 orang pon..
then 4.30 ptg gerak pergi Shah Alam..

sampai dalam pukul 6.30 ptg..
pastuh diorg bagi pelepasan ke Alam Sentral kat depan nun..
then pergi solat jek..
bukan unisel jek..
but ramai gak yang dtg..
MOSTLY budak sekolah..
perghhhh annoying gilak perangai diorang..
sumpah pening otak aku tgok..
y couple tuh loving2..
cehhh..
y paling aku hangin..
diorang sgt tak formal..cisss...
even Kieran ngan Nadia(fly fm) pon tak ikot tema
merah hitam..Kieran pakai kot..
but Nadia just jeans n shirt jek..
frust gilak aku...

before tuh kami dapat makan...
bihun goreng(dpt sepinggan share 5 org)
makan berdiri..
karipap,nugget(hbs dipulun budak2 sekolah)
air teh yang sgt panas..
kteorang sampai kene wat ala2
teh tarik..
hishhhhhhhh....

pastuh 8.30 mlam mula..
pembukaan diorang tarian dari johor..
zapin kot..teruja gler aku tgok..
best sangat..
then ade penyampaian awards..
pastuh ade Najwa Latif perform
Amanda Imani n Amira Ali(aku x kenal langsung diorang nie)
then yang best Meet Uncle Hussain perform..
perghhhhhhhhh
terbaekk!!!!
happening gilak even singer die aku tak kenal..
hahahaha...
xpe new comer..
geng wak long pon best gak..maen alat muzik
tradisional...
sumpah kelakar..
memang best..
new experience 4 me..






cik yana ngan cik syira dimekapkan oleh aku..
hahahahaha..kelakarlah..
kak syidah pon aku mekapkan..



nadia ckap kteorang dah macam artis..
OMG!!
hahahahaha..lolz... 


si cantik~


classmate yana..
name pon same..
liana n tanusya

suke pic nie..




sape punye keje la nie..
x psl2 muke aku garang..
haishhhh

dataran MBSA


tiket masuk..
free tuh..


sory agak blurr





 nak tgok tak sape Mr Femes..
hahaha...
jap ehh
cari gambar jap

tadaaaaaa
femes kan die..
hahahaha.
aku cakap macm nie sbb die susah gilak
nak tangkap gambar skali..
die pon blogger jugak...
sila lah ke blog die yek
sory bro..gmbr agak bluurrr...



for the first time...
aku keluar ngan kawan2 aku
pakai baju kurung wit 
heels..
omg......
nsib kaki aku tak sakit...
but last night best..
frust  x dpt snap gmbr ngan Paan bunkface..
=.+

2 comments:

kim heeruul said...

event unisel keR?

Unknown said...

under unisel..just jd wakil..but free n best tau..

Post a Comment

nuffnang