nuffnang

Monday 26 September 2011

explorace at kepong..terbaeekkkk!!!!!!!!!!!!!!

hai reader's
macam mana hari nie?
okay?
aku lagi okay
sebab hari nie hari aku tak ade kelas
hooooraaayyyy..
okeh aku nak citer pasal aktiviti aku
hari sabtu lepas..
aku ngan budak2 rumah
kteorang pergi ke explorace frim kepong...
best sangat2
penat po ade
kteorang da set da..
if tak menang pon tak pe
asalkan enjoy.
then result is kami kalah..
tempat ke lapan
tapi kami enjoy
pengalaman baru lah katakan..

1)cari guli dalam air..nak 3 bijik jek..
2)kene wat aksesori orang asli..mase nie muke kami kene conteng dgn water kaler....
cantikk sangat tau...............
3)sumpit guna straw dan juga kacang hijo..nak 5 bijik dlm cawan..
4)jigsaw puzzle..perghhh aku tak suke langsung game nie..
dah lah potongan jigsaw diorng tah hape2..sakit jiwa..
5)merangkak bawah ranting
6)paku..kami kene dirikan 12 paku atas 1 paku yang dicucuk atas tanah..
12 paku tuh tidak bole kene tanah.
7)game aku..game nie name nye game aku..
2 org kene mata tutup..2 org lagi bg arahan
tuk dpatkan gumpalan kertas mengikut warna yang masyar sebut
8)fear factor..best jugak..mule2 tutup mata pusing jalan mane ntah..
aku ngan syira kene tutup mata..
pastuh kene amik syiling dalam ulat hidup(aku tak tahu name ulat tuh)
yana pon kene wat jgk...
geli tapi kene beranikan jugak diri..
itulah aktiviti yang diorang wat
aktiviti sumpit,jigsaw puzzle,game paku
kami kene makan sejenis daun..
iaitu daum kulim..
perghhhhhhhhhhhhhhhhh
rasanya sangatlah tidak sedap..
pedas pon ade
ase petai ngan bawang pon ade..
susah lah nak cakap..
korang kene makan baru korang tau..
so pergi carik ehhhh...
ade khasiat jugak tuh...
mostly kami happy..
setiap aktiviti best
sangat2..
next time kalu ade nak pergi...

 team kami..
bunga sepit udang..
kat dewan biru..
menunggu utk pendaftaran
dan bertolak ke frim kepong

game pertama
cari guli dalam air..
dah lame dalam tuh baru tau
guli ade kat tangan masyar..
jahat diorang nie.

sempat lagi yana pose..
hahaha
comel

nie tunggu turn game aku..
comot kan kami..
hahahahaha..
aku yang paling comot..
haishhhh...

 hiraukan aku yang over tuh..
memang kami nie orang asli.,.
yana comot dan syira comot..

 mase nie yana suruh wat muke
comel so aku wat la macam nie
comel tak?

aku tak tau ape
kak syidah wat mase nie..

mase nie fear factor
best..
aku salah tunjuk peace..
=.=

mase nie mase menyucikan diri
semua game dah lepas..



tempat ke 8
even kalah tp still dapat cenderahati..
terbaikk lah..
mase nie masing2
dah tukar baju mandi sume
wangi tau~


wit nadia..
actually nadia grup laen..
1 grup nak 4 org jek
sedih gak
tapi sume happy so aku pon happy lah..
(^.^)

6 comments:

Farah Azurah said...

oke,done follow u :)

Unknown said...

okeh..thanks dear..:)

Just Mini Love said...

wah best nye..
xpernah agy berexplorace mcm ni..

Unknown said...

ieyza afieyna:best sgt2...next time kalu ade nmpk iklan join la..x rugi~~

Alif said...

nampak mcm seronok,n yana da nmpk berisi lah...=)

Unknown said...

alif:mmg seronok..yana berisi??tgok biase jek..

Post a Comment

nuffnang