nuffnang

Tuesday 4 October 2011

bulan sibuk..sigh##

hola reader's
just simple entry..
next month da final..
kejapnyee..
ase mcm last month kot masuk..
assignment bertimbun kene anta.
*bertimbunlahsangat*
then next month jugak angah punye wedding
omgeeee
kejap nye...
pejam celik pejam celik
angah da nak kawen..
minx2 sume berjalan dgn lancar..
memang aku kene kerap blek Ipoh bulan nie
nak tlg settle kan ape yang patut..
minx2 lah hari angah akad nikah aku tak ada paper..
amin..
aku riso gler kot..
mama ckp kalu ade xyah blek.
huwaaaaaaaaaaaa
tak kan aku tak nak join angah nikah kot..
first time kot dlm family aku kawen..
tapi kalau lecturer tak bagi tukar nak wat mcm mane..
semoga aku dapat tukar..
amin...
**aminlahbanyak2yek**

so..the ending is..
bulan nie memang bulan yang sibuk sebab 
sume benda kene settlekan cpt..
tapi as student 
every month sibuk..
ohhh goshh..
==.==

ya Allah
semoga semuanya akan berjalan dengan lancar.
semoga sesibuk mana pon aku
aku tak lupe menunaikan ibadat Mu
mahupun melupakan Mu
berilah hidayah Mu
terangilah Nur Mu ke dasar hatiku..
amin..

No comments:

Post a Comment

nuffnang