nuffnang

Monday, 10 October 2011

beautiful moon..indahnya kuasa Allah..

hola reader's..
semalam kalau korang sume perasan lah kan
kalau tak perasan tuh tak tahu lah
sebab aku dok utan pon bleh nmpk
nie kan pulak korang yang
dok kat bando..
okeh tgok nie...
ehhhhhhhh...

9/10/2011

tgok tuh..
bulan yang sangat cantik.
ade lingkaran di keliling die..
hebatkan kuasa Allah..
perkara nie berlaku lepas maghrib..
kecoh la jugak..
tapi tak sekecoh bulan jatuh keriba ye dak?


yang nie plak ade kalimah Allah kat situ..
Allahuakbar..
aku pon tak pasti perkara nie btol ke tidak..
nie hasil dalam facebook lah..

nie plak comment y aku dpt dlm facebook..
::  Hati-hati dengan kajaiban tuhan terhadap bulan pada hari ini. Dalam masa 44 hari, suatu benda yang dasyat akan berlaku terhadap semua umat manusia di bumi ini sebelum tarikh 
keramat tiupan sangkakala. Bulan yang indah ini bermaksud bumi ini sudah goyah dan uzur 
untuk didiami oleh umat manusia. Diharapkan kepada umat islam bersunggguh-sungguhlah 
melakukan Ibadat terhadap ALLAH S.W.T sebelum pintu kiamat akan tutup. Sekian dari 
Sheikh Al-Bukhari ulamak yang tersohor di mekkah. sila sebarkan perkara ini utk 
menyedarkan umat islam tentang perkara misteri ini. Subhanallah.


::Lingkaran Bulan
04/11/2009 by achik
Assalamualaikum & Salam Sejahtera.

Hari ini saya kembali dengan khabar peringatan bagi kita di tanah Melayu.
Sebagai jalan untuk memendekkan cerita benar ini,
saya ingin bersegera memesan pada semua anda yang sempat membaca di sini,
dan tolong sampaikan khabar ini sebagai langkah persediaan dan peringatan.

Beberapa tahun lepas,
iaitu malam sebelum terjadinya Tsunami di liputan Lautan India ,
yang berdekatan dengan titik gempa di Acheh,
telah berlaku kejadian seperti di bawah,
iaitu Lingkaran Bulan,
hampir bentuknya seperti di gambar bawah ini,
dan lingkaran ini boleh dilihat di mana2 sahaja di selatan Asia ,
pada malam itu….

Sekiranya anda tidak percaya,
anda boleh menghubungi rakan2 anda yang pernah berkhidmat dengan mana2 kapal,
samada kapal TLDM, ataupun kapal2 dagang,
pasti mereka mengingati peristiwa ini.

Pointnya di sini ialah,
graviti bulan memainkan peranan untuk menyebabkan mental planet bumi supaya…,
untuk melakukan proses “mengerak” pada garisan laluannya dengan lebih cepat dari kadar kelembapannya yang normal.
Hasilnya,
elok2 kerak2 ini bakal bergerak lagi 2-3 bulan,
tetapi dek bantuan bulan pada malam yang kebetulan sedang cukup bulat untuk memancarkan gravitinya,
lalu proses “mengerak” tetiba berlaku dengan laju,
dan maka…
terjadilah pelepasan tenaga di bawah laut,
yang menyebabkan ombak dalam laut diangkat lalu terbinalah Tsunami.
Ramai engineer2 kapal termasuk kapten menyaksikan peristiwa ini.

Lingkaran bulan merupakan tanda2 bagi manusia yang berakal,
untuk mengenal pasti bencana yang bakal menimpa.

(NOTA)
lingkaran ini terjadi di Terengganu pada malam tadi,
kira2 antara waktu 10:00pm sehingga 10:30pm (waktu Malaysia )
dan ianya betul2 berada di atas kepala.
(bukankah Terengganu merupakan Negeri Darul Iman ?)
(bukankah di Negeri ini mempunyai Batu Bersurat tentang kisah peristiwa genting di masa hadapan ?)
(bukankah Terengganu mewarisi bendera hitam dengan logonya itu ?)

Kronologi pembuktian TSUNAMI NUSANTARA:
- hadirnya bulan berlingkaran (ada aura di keliling bulan)
- pada esok siangnya, akan berlaku mendung yang panjang (sehingga melebihi 1 hari penuh)
- pada keesokan siangnya, pasti berlaku kematian yang banyak (di Nusantara)
- semenanjung tanah Melayu terutamanya di Perak, Penang , Kedah (ketiga2 negeri ini bakal menghadapi tanah jerlus “di sesetengah daerah terpencil”)
- air terjun akan mengalir dengan deras…!!!
- kerang pasti timbul di pantai2 peranginan selepas beberapa hari atau minggu
- kehadiran binatang2 asing seperti dugong, makhluk2 aneh laut (yang lain dari lain)

AMARAN:
- elakkan duduk bawah kipas siling
- elakkan mandi di air terjun dan kolam air panas
- elakkan mandi di tepi pantai
- elakkan berkunjung ke kawasan tanah mendap

Catatlah kronologi di atas,
dan hitung balik kerana perkara ini akan bermula seawal selepas matahari terbit keesokan harinya,
bila salah 1 perkara yang disebut di atas terjadi,
silalah highlightkan petikan kiriman ini,
kerana lazimnya sejarah yang sama pasti berulang tapi dengan kaedah lain tetapi dengan ciri2 yang sama…

bersambung…….

Salam Keberkatan Salam Peringatan
Umat Melayu Waris Beriman.




pendapat korang mcm mane??
ade yang ckp tanda kemurkaan Allah..
subhanallah..
kalau benar nie petanda yang tak baek.
aku cuma mohon ampunilah dosa keluarga aku,
umat Islam dan elakkan aku dari mati dalam keadaan
kekufuran..
amin..
semoga semua selamat sj..:)
hati-hati okeh..

4 comments:

Ayien Ocaca said...

yien tak tgk pon bulan semalam...
sebab yien dlm kereta sepanjng malam...
sedih.... :(

Alif said...

Wallahu a'lam bissawab...

princess nabila said...

@Ayien Ocaca:xpe ayien bleh tgok dlm blog nabila..tapi siyes sgt cantik..:)

princess nabila said...

@Alif:hebat kan ciptaan Allah..:)

Post a Comment

nuffnang