nuffnang

Monday 2 January 2012

angah ceremony 12/11/11

hola reader's 
aku malas nak cakap banyak..
korang tengok jela
gambar yang aku post nie...
have fun :)


wedding cake :)


mama yang gojes...


masa bacaan yaasin 
dan tahlil...


tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....
nie banner yang aku wat...
gambo along yang tangkap..
aku yang edit..
plus decided nak banner yang mcm mane...


along wit lola..
sian lola sbb kene berjauhan dengan 
anak2 die mase nie..
die jadi x keruan..



sama tak??
cantik tak??



waktu berarak..





mase nie kat pintu gerbang..



berpeluh peluh abg boy..
panas jugak lah masa tuh..





















family abang boy..







my family :)


my bestie 
thanks dear sbb tolong arituh :)



makan beradab 



wit my bestie..
sayang korang ketat-ketat..
<3




aku tak tau lah anak sapa 
aku rembat jap..
tapi comel kan ??


cousin dari Manjoi..



my sis :)


my sis..
single lagi nie.
agak2 yang cari isteri tuh meh le
cekidout kat sini..
hahahahaha..



dah habis karok time..
nsib dj tuh bwh mic..
dah lah dtg lambat..
alasan dia egtkan kenduri 13/11
eiii aku yang paling bengang kot..



malam pula sesi buka hadiah
dari tetamu yang datang..

banyak juga cabaran masa tuh
tapi Alhamdulillah..
segalanya ditangini dengan baik..
syukran ya Allah..
pas nie tunggu along plak kawen..:)
sama2 doakan jodoh along cepat sampai .....

No comments:

Post a Comment

nuffnang