nuffnang

Sunday 8 January 2012

new year new life


hola reader's
dah masuk tahun baru kan..
dah 8 hari dah 
senang cakap dah seminggu..
baru aku nak wishh..
lembabmuniebella..
okeh before tuh..
Selamat Tahun Baru 
utk semua blogger's..
korang mest sambut dengan bestkan??
aku sambut kat umah jek..
sbb jalan kat Ipoh sumpah sesak..
dah macam dekat KL jek
tapi aku berani jamin yang
KL lengang??
betol tak??
hahahahahaha..

tahun nie aku dah masok 20tahun
tapi officially lah..
bulan 4 baru genap..
kejap jek rasenye..
umor da meningkat tapi perangai still bebudak lagi..
adehhhh parah nie..
kawan2 aku yang lain sume 
dah fikir pasal boyfriend
kahwen lah...
ohhh **selamat pengantin baru kwn kelas aku**
**intan & kak yatie**

tapi bagi aku..
aku still muda lagi..
tak pernah fikir pasal benda2 nie..
so pas nie
nmpk gaye aku kene fikir lah ye dak?
hmmm sabo jelah..

semoga tahun nie menjadi
tahon yang baik dan indah untuk aku.
aku kene kuat berdepan dengan 
semua masalah..
tahun nie tahun akhir aku belajar..
semoga aku lulus dengan cemerlang..
tak sabar nak praktikum..
tahun akhir tapi ada lagi 2 sem..
hahahaha..
eksaited kan???

**i wish my elder sister got married this year..amin**


SELAMAT TAHUN BARU
SEMUA 
^__^


1 comment:

mashitah ismail said...

dah follow...
jom BW & follow blog mashi semula.. ^_^
http://hatiberbungaros.blogspot.com/

Post a Comment

nuffnang