nuffnang

Saturday 26 March 2011

back to my childhood

hehehe
nk tau x..
pg td kan..
aku tgok citer kartun y aku 
xakan pernah miss
iaitu
SAILORMOON..
hahahaha
kelakar doh..
gelak sorang2 aku td.
bkn sbb citer tp
terkenangkan zaman dulu2..
tp siyes..
mmg best..
mcm kembali zaman kanak-kanakla..
dulu time kecik2
aku mmg hantu kartun..
ape jek kartun y aku nmpk iklan kat tv
komfem aku tunggu..
sampai mama ckp aku nie otak kartun la..
haha
tp sekarang pon layan jgk yek
naruto wajib
ape lg ehh
detective conan..
emm
asenye bnyk kot..
tp aku xde la smpi beli komik..
just layan kat tv jek..
lg pun mama aku xsuke membazir beli buku komik..
baek beli buku wirid ke ilmiah ke
bergunala jgk kan..
hmm
tp aku x kesah..
asalkan time aku tgok kartun jgn kaco..
hahhahaha



comel kan???
dulu zaman kecik2
aku nk jd warna merah nie..
aku lupe la name die..
hehehe

antara kartun2 y masih aku layan



aku suke Garaa..





aku suke pucca..
comey





bnyk nye..
keh keh keh
btol ckp mama..
aku mmg otak kartun
hehehe
korg pon mest ade kan???
hahaha

2 comments:

June Usri said...

cite katun memang best , june lame dah ta tengokk -__-

Unknown said...

june u mmg kene tgok blek..mmg mengimbau kenangan la..best..lgpun kartun bleh release tension..keh keh keh..

Post a Comment

nuffnang