nuffnang

Thursday 24 March 2011

perempuan VS pelacur ??

okeh..u guys maybe terkejut ngan tajuk entry aku kan??actually nie bkn pandangan aku..
ade orang y bgtau aku psl nie..
pelik kan??
that person told me about me or women or ladies or semua perempuan lah
...hmm..aishhh...
die cakap perempuan ngan pelacur senang nk detect(what the hell of u talking about???)
die cakap yang perempuan nk cr senang jek..
zaman sekarang zaman moden..teknologi pon canggih..
da x mcm dulu...
die bgtau yang kalu perempuan even die free hair pon die xkn tunjuk badan die kepada public..
(serius aku x fhm)
die explain mcm perempuan pakai bj x cukup kain..
that not a good women..
(it is true???)
die ckp itu adalah pelacur..
not perempuan..
(OH MY GOD....gilak ke ape ckp mcm tuh??)
pelacur zaman siber sbb mereka mendedahkan aurat yang berlebihan kepada semua orang..
kalu perempuan mereka xkan mendedahkan aurat berlebihan..
mcm pki skirt pendek or singlet atau baju yang nmpk pakaian dalam..



ya rabbi
tapi bagi aku semua tuh hak individu tersebut..
yela dosa masing2 la tanggung..
maybe niat orang tuh baek tapi salah describe jek..
zaman skarang susah nk tegur kawan..
pengalaman sendirik
ble da tegur kawan pki baju yang x senonoh 
diorg marah plak..
diorg ckp itu hak diorg..
dosa tanggung masing2..
kubur masing2..
asal ko nk amik tahu hal aku plak kan..
tu lah ayat diorg..
aku tegur sbb aku pon xnk tanggung dosa..
y lelaki pon sronok cuci mata..
da free show la namenye..
of cos
la tgok..
mane bleh lepas kan peluangkan..
even korg jual mahal sekali pon
lelaki akan kejar korg
n then ble da dpt..
just one night
mmg korg xde ape2 dah..
kejam kan???
tapi sayang..
kaum hawa zaman sekarang lupa semua tuh..
ble pakai seksi 
ade la kes rogol..
ble jd kes rogol
salahkan perogol..
pernah x terfikir??
sbb ape org tu merogol???
korg bleh fikir..


p/s
kalu terasa sory..
nie just pendangan aku
tapi y atas tuh
someone y bgtau..
org tuh perlu dirahsiakan..




pakai tudung pon sekarang
ade yang up to date..
bukan mcm dulu..
name pon zaman moden..

tadaaaa
pki tudung pon bleh pki sepit jgk..
dulu mmg aku on off on off
tp sekrang
keluar jek aku pki tudung..
hehehe..
comey kan??
heheheheehehehe



No comments:

Post a Comment

nuffnang