nuffnang

Thursday 31 March 2011

lola mandi..yeahh...


hik hik hik
akhirnyaaaaa
anak kucen aku da mandi..
sapa la punye angkara tuh ehh

hik hik hik

me!!!
aku y mandikan..
sebab bau die mcm bangkai..
busuk y amat...
nk cium pon x lalu..
ngeh ngeh ngeh
(gelak ape nie??kelakar la plak..)

sian die kene mandi..
sejuk
terketar-ketar die..
haishh
sian plak
tp kene jgk..
kah kah kah..
nasib la lola..
da tuan mu ade kat umah
mmg mu x bleh kemane-mane..
dok jek umah..
tau..
haaha




nie lola waktu kecik
waktu along aku bru amik die..
sgt la kecik..
besar tapak tangan jek..

now die da besar..
buas yang amat...
smlm die dpt anak burung..
ntah dr mane die dpt..
nsib aku nmpk..
aku pulangkan blek anak burung tuh 
haishhh
kalu aku lmbt mest kene kekah anak burung tuh


nie lola sekarang..
da besar..
kuat makan
tp habit die dr kecik
isap towel..
haishhh
pelik kan..
kucen dr hutan melintang mmg pelik mcm nie ehh???
hmmmmm









No comments:

Post a Comment

nuffnang