nuffnang

Monday 21 March 2011

my beloved family

nie my daddy cool~~
hahahahaa..
hensem kan???jgn ngort da ade ank 5 org..sume brutal..

nie my mama..hehe
beautiful women in this universe...i luv u mama~~

sape nie???
hahaha...nie la along..kakak sulung aku y msh mcm budak2 even umur da 26yrs...
die seorg guru TESL....

cantik x???cantik kan...
nie angah..second sister..die baik..slalu kene buli ngan adiknya ini.hehehe
die da bertunang..bru jek..raye arituh..smoga pnjg jodohnya~~

nie kakdik..3rd sister..die agak cute(aku ase aku lg cute)
hehehehe..now die keje kat KL..
kdg2 aku pegi jmpe die kalu sabtu ahad..sbb kelas xde..
uhuhuhuhuh..so merayap g KL...

nie abg aku...satu2nya ank lelaki dlm family...
aku slalu gaduh ngan die..pantang jmpe..mest gaduh..org y pening nk layan mest la mama...
hahahaha..tp skrg x gaduh2 da..masing2 da besar...
die la abg aku...

huhhuhuhu..now my turn..





















this is my life~~~

No comments:

Post a Comment

nuffnang