nuffnang

Tuesday 22 March 2011

weird

okeh...pelik tapi mmg benar sbb aku da tukar blog..
include my email..
emm..td pon nk terbukak blog lama..
nk delete tp sayang la plak..
mcm mane ehh..
hmm..
but now 
aku kene gak biase kan diri..
hik hik hik
o ye..
aku ngah cuti..
td aku g skolah..
amik sijil apak..
ngan izyan..
thanks izyan...
hehe..
bnyk citer y aku dpt dr cikgu aku td..
kwn2 kelas aku..
kisah diorg..
ade y keje
ade y blaja..
ade y nk kawen..
tu mmg aku terkejut..
tp nk wat mcm mane..
da jodoh kot..
hmm
rindu plak kenangan skolah..
tp aku kene teruskan 
hidup..
dan perjuangan aku 
sebagai seorang 
pelajar universiti


tadaaaaaaaaaa
sijil ku...
dua tahun berhempas pulas..
nk dpt kan kompeten..
and now i got it..
hehehe



tgok..
kompetenkan??
ha..
penat kot buat semua bahan2 tuh
mmg pening..
tp ble kenang blek..
mmg best..

No comments:

Post a Comment

nuffnang