nuffnang

Monday 21 March 2011

barang idaman

hmm hola~~
emm korg ade barang idaman??aku tau korg mest ade..btol x??
mustahil korg xde sbb setiap manusia mempunyai keinginan sendiri
pendek kata..masing2 ade nafsu...cume iman ya kawal sume tuh..
keh keh keh...hmm
aku ade banyak kot barang idaman...hmm
tapi kalu bleh sume brg2 tuh aku nk beli sendiri...
nk tunggu keje pastuh kumpul dwet n then beli la brg y aku nk tuh...
lgpun sejak kecil kot ape aku nk x penah dpt..
ble da besar dpt pon dr along..
thanks along...
yela kteorg bkn family kaya...
tp y penting kami x penah merungut..
dan aku akn cuba untuk ubah gaya hidup kami...
insyaAllah..
Amin....

barang2 idaman aku bnyk..
hmmmm
xleh nk sebut..bnyk sgt..
tapi y penting aku nk beli sendiri..
xnk susahkan org..
aku x fhm..
setengah perempuan suke minx kat bf die..
bf die pon ngok pegi bg la beli la..
nk bg tuh x salah tp kene la 
bajet..
xkan setiap kali keluar beli benda2merepek jek..
dalam seminggu 4 kali keluar..
setiap kali keluar tuh laa
beli y benda2 merepek..
mcm bear....
perlu ke???
smpi beli y besar2..
nk dekat rm300++
semata-mata nk jge hati awek la konon..
pas kahwin???
bulu bear pon xnmpk...
hishh sabar jela wehhh..
ape pun asal korg bahagia...


tadaaaaaaaaaaaaaa
idamanku~~
sang lekir..
hensemnye lekir...

pheewiittt
aiseh...
hensem dohh

bergaye la lekir nie...
hiashhh
hensemnye~~~
(@@)

hensemkan lekir???
i'm in love with lekir
~~~~~~~


nie jebat...
hensem gak kan???
ish ish..
kalu bwk pon smart dohh..

ishhhh
kacak dan bergaya
waahhhhhhh
rambang mata..
mane 1 nie...
dua-dua hensem..
ohh aku tergoda~~~



No comments:

Post a Comment

nuffnang