nuffnang

Friday 1 April 2011

april

april ohh april..
kejap jek mase skrg..
aku ase mcm bru smlm aku 
blek umah dr unisel untuk final..
haishh..
mcm x caye aku da msuk unisel
smbg pelajaran..
mcm x caye yang aku semakin tua..
ohh tidak..
haishhh...
umur bkn ukuran..ngeh ngeh ngeh..
(sekadar nk sedapkan hati)

ade ape pada bulan april???
xde ape..
tp ikot calendar
19hb 
hari keputeraan sultan perak..
aku bkn nk ckp psl tuh..
april jgk hari aku..
awwwww
(muke x malu!!!)
hehehehehe.....

semoga april ini dan bulan2 yang akan datang 
akan menjadi bulan yang bermakna
dalam hidup aku.
aku xnk berharap kan sesuatu yang mungkin aku x dpt 
tp aku akan mengejar nya
sehingga aku peroleh 
kepuasan dlm hidup..
ya..kepuasan dlm hidup adalah 
pekara yang mahu aku tetapkan 
dalam diri..
aku xkan hiraukan perkara atau tohmahan
orang lain..
yang aku mahukan 
hanyalah 
"nur" dr-Nya...
dengan itu aku akan dapat memperoleh 
kejayaan di dunia dan diakhirat...

No comments:

Post a Comment

nuffnang