nuffnang

Thursday 14 April 2011

sorang datang sorang pergi

before this aku ade cerita mengenai fazreena
kawan lama yang aku da lame x jumpa langsung..
even khabar berita pon tak tahu...
memang aku happy sangat2..
aku tak sabar nak jmpa kawan2
unisel aku..
siyes...aku memang rindu diorang..
dalam entry aku yang lepas pon ade kot..
petang tadi aku pergi tengok wayang dengan izyan n nadia..
happy sangat2..
dapat tengok citer kartun..
pas tuh jalan2..
n then balik aku teringat kawan rapat aku
kat unisel dan die juga kawan sebilik aku..
so banyak lah cerita aku dia tahu...
aku text die untuk ingatkan dia 
kene wat i daftar pas bayar..
sekali dia reply..
dia nak berhenti sebab dia dapat tawaran nurse..
time aku baca tuh
aku sedih sangat
sebab aku hilang kawan baek
n then hilang rumet aku yang faham kerenah aku..
pas nie xdela dengar orang menjerit panggil nama aku
bila aku dengar lagu..
xde juga la orang nk aku sakat..
orang yang aku nk share pasal semua perkara..
walaupun dia still hidup tapi aku kenal die 
macam da lama sangat..
hampir setahun aku kenal..
die pon pertama kali berjauhan dengan keluarga..
aku pon macam tuh jugak..
so
masing2 rindu kat mak abah..
kebetulan orang perak jugak..
sebab tuh kami rapat..
dari orientasi lagi..
sedih gilak..
yana ngan nadia pon sedih
tp asenyee x bleh lawan sedih aku..
hahaha
tapi kan pelik sangat..
aku tak halang pon..
mungkin sebab aku fikir ini masa depan die..
lagipun nie under kerajaan
sape x nk keje ngan kerajaan kan??
lagipun mak die nak sangat dia pergi..




to ika..
aku doakan semoga kau berjaya dengan jalan yang kau pilih...
semoga hubungan kau dengan hanis ke jinjang pelamin
semoga kau berjaya..
thanks sebab sudi jadi kawan aku
dari orientasi sehingga sekarang..
aku harap persahabatan kita tak akan putus...
doakan kejayaan aku 
kejayaan liyana
kejayaan nadia
kejayaan kak syidah
serta kejayaan syira...
pas nie pinki kene la cr couple baru..
robert pon same..
haha
tapi yang pasti aku mesti rindu kau
rindu nak sakat kau..
dengar kau jerit..
pas nie xde la orang nak aku bercerita..
xdela lagi kawan aku kaco sebelum tido..
kalu balek ipoh aku xde kawan da..
turun naek bas..
pergi midvalley..
jalan2 kat jalan tar..
haha..
rindu kenangan itu..
kalu kau baca nie..
aku nak kau tau yang 
tak kira ape pun berlaku
kita tetap kawan baek..
gud luck dear..














p/s:i will keep this memory with me..
forever~~

No comments:

Post a Comment

nuffnang