nuffnang

Monday 11 April 2011

i miss them...

ohh begini rasanya
bila diagung-agungkan kuasanya
dan aku begitu naif untuk dirimu
kerna usia

ohh
sekarang bukannya masa
untuk kau ungkit lagi salah siapa
dan engkau terlalu ego untuk diriku
kau memang begitu

buka lah mata
yang selama ini pejamkan
dan lihatlah diriku

buang lah buang lah
buang curiga yang telah kau simpan
yang mungkin memudaratkanmu

aku memang begitu
tetap seperti dahulu
terlalu menyayangi dirimu

kau mahukan gadis semasa
yang bisa memberikan kau segalanya
dan engkau tak mampu melihat
apa yang ada di depan mu

kau mahukan perubahan dunia
tetapi pada aku kau sama saja
dan engkau terlalu ego untuk diriku
kau memang begitu

aku memang begitu
tetap seperti dahulu
terlalu menyayangi dirimu

oh aku memang begitu
tetap seperti dahulu
terlalu menyayangi dirimu
terlalu menyayangi dirimu
terlalu menyayangi dirimu

***************************************

hahaha..
ape kene la aku nie..
tetibe jek 
rajin bebenor menaip lagu nie..
hahaha..
sebenornye aku nk bgtau
yang aku rindu sangat ngan kawan2 aku..
hehehe
Nadia,Liyana,Ieyka,Syira n kak Syidah..
ishhh
rindu sgt kat korg..
hehehe..
i hope korg mcm tuh..
maybe bukak sem nnt kte bleh lepak sama2
but syira..
mama xde.
hmm
xpe mama doakan kami ehh nnt..
kami akan pastikan mama
still duduk serumah ngan kami 
sampai habis sem..
okay???
i love and i miss u guys...

**ape ehh kene mengene lagu tuh ngan rindu korang...emmm...hahaha..whatever lah...yang penting aku nk bgtau korg aku rindu sgt kat korg...

**aku happy jugak sbb dapat jmpe kawan baek since sekolah rendah...even x jmpe depan2 just dalam facebook but rindu itu terubat juga...rindu kat die..hope dapat lepak ngan die pas nie...

p/s:to fazreena...
gud luck in ur final..
just around the corner right???
hehehe..
i will pray 4 u dear..
keep in touch dear..
aku tak nak jadi macam dulu...
time aku pergi pindah..
ko sorang2 kat sana..
sian kau..
tapi kau da kuat..
hehehe..
gud 4 you sayang~~

No comments:

Post a Comment

nuffnang