nuffnang

Wednesday 6 April 2011

Happy Bufday my beloved...

happy bufday to my beloved...
abah..
yang ke 56 tahun..
abah..
adik doakan abah semoga 
panjang umur dan dimurahkan rezeki...
adik masih harapkan doa abah ngan mama
dalam hidup adik..
doakan kejayaan adik ye...
ape yang adik wat selama ini..
adalah untuk abah dan mama..
adik nak gembirakan mama ngan abah..
nnt bile adik da keje
adik akan bantu abah ngan mama...
adik sayang abah...




hari ini juga bufday kawan baek aku
dr sekolah dulu..
nur izyan 
namenye..
ptg td g keluar ngan die also wit nadia..
YA ALLAH..
hidup lg si nadia rupenyee...
haishh..
nk tau sbb ape aku ckp mcm tuh??
sbb die langsung lost contact ngan aku n yana..
ika mcm tuh..
haishhh diorg nie..
sronok ke dok silibin tuh..
hehehehe...
keluar g anta lappy kat yik foong..
lappy rosak..
haishh..makin teruk kot rosaknye..
pas tuh..
g GM..
bkn gerbang malam tau..
tapi greentown mall..
hehehe
g jalan2 jap..
cr skrin protector..
pas tuh kami merempit g jusco...
thanks nadia for the treat..
murah rezeki ko nnt..
untung izyan 
sempena bufday die ade orang blanje..
heheheh.




to izyan...
(yang pink ituh)
happy birthday yang ke 19 tahun...
semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki..
semoga berjaya dalam hidup..
dan semoga persahabatan 
kita akan kekal selama-lamanya..
amin...

i love both of u...


3 comments:

Liyana said...

haha klakar la ayat ko..'hdup lg si nadia' wahh syok bjalan ye...lupa kt ak la tue =(

Alif said...

smoga diberkati usianya...panjang umornya...luas rezkinya...

Unknown said...

yana:hehehe...aku egt ko la..mane leh lupa kat mama...hehe...da tuh blek lost contact..nsib aku cl(cl ke text aku da lupe)..haishhh

alif:amin...

Post a Comment

nuffnang