nuffnang

Saturday 2 April 2011

zaman kanak-kanak ribena

too many think about 
 myself lately
siyes..
i miss my memory
tu la zaman dulu xnk hargai..
ceihhh
sekarang baru nk menagih..
ewaaahhh ayat..
sgt x bleh blah..
ok 
tp aku mmg rindu zaman sekolah rendah
lepas tadika aku msuk 
SKTanjong Rambutan
dr darjah 1 smpi darjah 3 jek..
pas tuh naek darjah 4 aku kene
ditukarkan di sekolah baru
SK Bandar Baru Putra..
tp syg..
kat situ aku skolah smpi bulan 6 jek..
1 hb 7 aku ditukarkan ke 
SK Tasek Dermawan..
agak kelakar name nyee yekk..
budak2 kat situ mmg dermawan..
tiap2 hari ade jek barang hilang lelong kat perhimpunan..
hahahahaha..
smpi cikgu pon pelik...
aku tukar ke situ abah yang tukarkan..
ye la sekolah depan umah je kot..
nk pegi jauh2 wat ape 
ye dak??
dr darjah 4 tuh
smpi la darjah 6 aku kat situ..
mmg penat aku sbb asyik tukar sekolah
tukar kawan
tukar suasana..
haishhh
tp nk wat mcm mane..
kene la ikot..
hmmm
sbb tuh la aku independent..
sejak kecik lg..
sume benda aku wat sendiri..
pegi daftar sekolah sorang2..
mama ngan abah x teman pon..
masing2 sibuk..
tp sekarang aku da biase..
da bleh duduk jauh ngan mama n abah..
xde la jauh sgt..
tp kalu blek tuh dekat 50 hengget jgk la
dwet aku hbs kat tambang bas jek..
hmmm...

zaman dulu adalah zaman yang paling terindah
tiada sesiapa yang boleh menggantikannya
sebab zaman itu lah bermulanya 
tingkah laku serta perubahan ketara 
dalam diri kita sebab kita mempunyai rakan yang baik..
sungguh..
aku rindu kawan-kawan aku dulu..
tapi aku bersyukur sebab
diketemukan dengan 
kawan-kawan aku yang sekarang..


nur fazreena bt ahmad azhar..
aku syg kau..
rindu kau
aku mencari kau dr dulu lg..
aku hrp dpt berjumpa dgn kau semula..
maafkan aku..
tinggalkan kau begitu sahaja 
di sekolah bandar baru..
aku egt lg time kau msuk sekolah 
mase tuh darjah 2..
hehehehe..
aku harap sgt dpt jumpa kau..
kau sahabat yang aku rindu..

kawan yang lain...
aku rindu korg jgk..
cume aku egt2 lupe 
psl kalian..
kalu berselisih 
tlg la tegur..
sbb aku mmg bkn kwn yang baik..

No comments:

Post a Comment

nuffnang